Advertentie



Customer Service Medewerker Laboratorium (24-40 Uur), Woerden

Laatste update 2024-09-10
Vervalt 2024-10-10
ID #2326991381
Free
Customer Service Medewerker Laboratorium (24-40 Uur), Woerden
Netherlands, Utrecht, Woerden,
Gewijzigd September 5, 2024

Omschrijving

Over de opdrachtgever: Normec Foodcare is ontstaan vanuit een samenwerking tussen toonaangevende laboratoria, expertise- en adviesbureaus, inspectie- en trainingsorganisaties in de foodsector. Alle met tientallen jaren ervaring. Samen vormen ze Normec Foodcare: nummer één kennispartner in voedselveiligheid, productkwaliteit en smaak. Complete projecten nemen ze uit handen voor hun klanten. Dit kan bestaan uit een etiketcheck, smaakonderzoek maar ook uit labonderzoek, QA werkzaamheden of combinaties. Normec bestaat uit ruim 800 medewerkers verdeeld over verschillende disciplines en vestigingen in Nederland en Europa.
Normec Foodlab is een ISO 17025-erkend levensmiddelenlaboratorium gevestigd te Woerden. Normec Foodlab voert microbiologische analyses uit voor klanten binnen de foodbranche. Als onderdeel van Normec Foodcare onderscheidt Normec Foodlab zich van andere foodlaboratoria door de jarenlange ervaring in de levensmiddelenindustrie, expertise en haar klantgerichte werkwijze.
Normec besteedt veel aandacht aan hun cultuur en ons DNA. De cultuur kan je omschrijven als open en informeel. Waarbij ze richten op de kernwaarden: Vertrouwen, Verantwoordelijkheid, Veiligheid en Verbeteren. Functieomschrijving Binnen no-time leer jij in deze functie alles over de kwaliteitswereld en het laboratorium! Jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor de communicatie tussen het laboratorium en de klant. Je geeft advies en beantwoordt hun vragen over bijvoorbeeld de interpretatie van een analyse, de planning, verhandelbaarheidsrapporten en het klantenportaal. De juiste informatie verzamelen doe je direct in samenwerking met verschillende afdelingen zoals kwaliteit, analisten op het laboratorium, de administratie of de afdeling planning.
Samenvattend behoren de volgende werkzaamheden tot je takenpakket:
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, die jij per telefoon en/of e-mail te woord staat
  • Je bent een belangrijke schakel tussen de klant het laboratorium
  • Je bent verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van klachten
  • Externe resultaten bekijk je en verwerk je in het LIMS-systeem
  • Je bent medeverantwoordelijk voor de klantinrichting in het LIMS

Op dit moment bestaat het team uit twee collega Customer Service Medewerkers, de Technisch Specialist en de Business Unit Manager, aan wie jij zal rapporteren. "Een mooie positie voor een Customer Service medewerker die onderdeel wordt van een snelgroeiende organisatie. Als Customer Service Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de communicatie tussen het laboratorium en de klant." Functie-eisen Jij bent een echte spin in het web. Hierdoor weet jij moeiteloos verbinding te leggen tussen diverse afdelingen en zorg jij bij de klant altijd voor een gepaste oplossing. Daarnaast beschik je over communicatief vermogen waarin je duidelijk en representatief communiceert, met als doel een directe en positieve relatie met de klant.
Wat neem jij mee:
  • Je bent in het bezit van een afgeronde mbo of hbo opleiding gerelateerd aan voeding, zoals Voedingsmiddelentechnologie, Food Innovation, Voeding & Diëtetiek of Laboratoriumonderwijs
  • Je beschikt over relevante werkervaring binnen de levensmiddelentechnologie
  • Je kan prioriteiten stellen. In de hectische omgeving kan jij schakelen tussen ''spoed'' en ''spoed -spoed'' opdrachten
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, Engels is een pre
  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar op locatie
  • je beschikt over de volgende kerneigenschappen: Klantgerichtheid, communicatief vaardig, leergierig en ambitieus.
Aanbod Je komt terecht in een gezellig en hecht team in een groeiende en winstgevende ; Je krijgt een verantwoordelijke functie met een breed takenpakket, waarbij jouw werk van wezenlijk belang is voor het succes van de organisatie. Hierbij is geen dag hetzelfde! Elke vraag van de klant is anders, waardoor je veel kennis opdoet.
Wat mag jij verder verwachten:
  • Een gezellige werkplek in een leuk team binnen een groeiende en winstgevende (internationale) organisatie
  • Je krijgt een verantwoordelijke functie met een breed takenpakket, waarbij jouw werk van wezenlijk belang is voor het succes van Normec Foodlab
  • Je komt direct in dienst bij de organisatie middels een jaarcontract en hebt uitzicht op een vast dienstverband
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Een pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding conform de regeling
  • Flexibele werkuren tussen 08:00 - 17:00, die je in overleg met jouw collega's kan bepalen
  • Als lerende organisatie biedt de organisatie jou een continu ontwikkelprogramma waarbij je gestimuleerd wordt om je talenten te ontwikkelen
  • Daarnaast krijg je toegang tot de Online Academy van Normec met keuze uit meer dan 800 opleidingen die...

Details van de baan

Soort baan: Full time
Contract type: Permanent
Bezetting: Customer service medewerker laboratorium (24-40 uur)

⇐ Vorige baan

Volgende baan ⇒     

 

Neem contact op met de werkgever

    Snelzoeken:

    Plaats

    Typ stad of regio

    Trefwoord


    Advertentie