Deze taak is verlopen.

Advertentie



Inbound Booking Employee, Weert

Laatste update 2024-12-06
Vervalt 2024-12-05
ID #2462956389
14 €
Inbound Booking Employee, Weert
Netherlands, Limburg, Weert,
Gewijzigd November 20, 2024

Omschrijving

Bedrijfsomschrijving Je gaat werken bij DHL Supply Chain in Weert, deze locatie is gevestigd in Noord Limburg. Vanuit de locaties Eindhoven, Roermond, Helmond, Valkenswaard en Peel en Maas, is deze vestiging gemakkelijk te bereiken met eigen vervoer. Bij DHL in Weert zit de klant ASML gevestigd, dit is dé marktleider op het gebied van maken van microchips. Onze moderne faciliteiten bieden een stimulerende werkomgeving waarin teamwork, innovatie en continue verbetering centraal staan. In de kantine staat een tafelvoetbaltafel en een tafeltennistafel, waardoor er ruimte is voor ontspanning en teambuilding. Onze teams bestaan uit kleine groepen van 10 tot 15 personen, waarbij Engels de voertaal is, wat zorgt voor een inclusieve werkomgeving. Functieomschrijving Als fulltime Inbound booking employee bij DHL in Weert heb jij een belangrijke taak om alle inkomende goederen vanuit de EU in het systeem in te boeken en tickets maken indien er een issue is. Ben jij opzoek naar een fulltime baan in een klein, maar gemotiveerd team? Lees dan snel verder wat jou verantwoordelijkheden zijn bij deze functie! Jij speelt een essentiële rol in het inboeken van de inkomende goederen vanuit de EU. Hierdoor zijn je dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere: Het controleren / bevestigen van binnenkomende goederen op basis van pakdocumenten uit het SAP systeem;

Het uitvoeren van kwaliteit- en kwantiteitcontroles;

Het maken van labels endeze op de juiste manier aan de order toevoegen;

Het monitoren en meldenvan issues. Kortom, jouw werk zorgt ervoor dat het alle goederen juist in het systeem verwerkt staan en juist verpakt worden. Functie-eisen Je bent beschikbaar voor de dagdienst (8.00 uur - 17.00 uur) óf voor 2 ploegen (6.00 uur - 15.00 uur / 15.00 uur - 00.00 uur);

Een communicatief vaardig niveau van de Engelse taal (A/B);

Oog voor detail en nauwkeurigheid in je werkzaamheden;

Goede computervaardigheden, waarbij ervaring met systemen zoals SAP een pré is. Arbeidsvoorwaarden Een salaris van €13,88 per uur (vanaf 1-12-2024 zal het bruto uurloon verhogen naar €14,02 en vanaf 1-1-2025 naar €14,26!) Een onregelmatigheidstoeslag van 30% bij werken na 18.00 uur;

Bij overwerken ontvang je een toeslag van 50%;

Je bouwt 8,33% vakantiegeld & 10% vakantieuren op per gewerkt uur;

Reiskostenvergoeding tot maximaal €9,30 per dag;

Opbouw van pensioen vanaf de eerste werkdag;

Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling;

Mogelijkheid tot het behalen van certificaten (EPT / RT / HT / OPT) of het volgen van een Nederlands cursus;

Bij een jaarlijkse beoordelingsgesprek ontvang je een salarisverhoging van gemiddeld tussen de 0%-3,5%;

Je start met het werkenmet een tijdelijk contract met Olympia (met uitzicht op vast), maar er is ook een mogelijkheid om direct op contract te komen bij de klant DHL.

Details van de baan

Soort baan: Full time
Contract type: Permanent
Salaris type: Elk uur
Bezetting: Inbound booking employee

⇐ Vorige baan

Volgende baan ⇒     

 

Neem contact op met de werkgever

    14 € / Elk uur

    Werkgever info

    Snelzoeken:

    Plaats

    Typ stad of regio

    Trefwoord


    Advertentie