Word onze nieuwe klantenservice held(in)?
Dit ga je doen
Als telesecretaresse/telesecretaris ben je de schakel tussen de accountmanager en klanten. Je staat veel in contact met bedrijven en bent verantwoordelijk voor het vullen van de agenda's van de accountmanagers. Tijdens een werkdag ben je verantwoordelijk voor:
- Het beheren van de agenda's van de accountmanagers om ervoor te zorgen dat hun agenda's gevuld worden
- Je beschikt over een goede portie enthousiaste en weet het product goed te verkopen. Je bent immers de eerste gesprekspartner voor nieuwe klanten
- Je pakt de administratieve werkzaamheden op om de accountmanagers te ontlasten
Dit krijg je
- Een uitdagende baan met verantwoordelijkheid en afwisseling
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Mogelijkheid tot opleidingen en trainingen
- Een prettige en informele werksfeer in een dynamische organisatie
Dit ben je
- Ervaring met callcenter werk is niet nodig!
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgericht
- Je wil werken in een commerciële omgeving
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Ervaring met agendabeheer en administratieve werkzaamheden
- Flexibel, stressbestendig en een teamspeler
Hier ga je werken
Onze klant is dé leverancier van praktische EHBO-diensten en -producten voor meer dan 350.000 bedrijven en instellingen in de Benelux en Duitsland. Sinds het ontstaan in 1994 profileert deze mooie organisatie zich als één van de meest innovatieve bedrijven op de markt. Ze hebben oog voor talent, zijn warm en sociaal en doen het echt samen. Dit is dan ook echt de kracht van dit bedrijf.
Interesse?
- Ben jij de telesecretaresse/telesecretaris waar in naar opzoek ben?
Solliciteer nu en dan neemt Fleur de Beer – recruiter bij WerkTalent Tilburg – zo snel mogelijk contact met je op. Voor vragen kun jij haar bellen of WhatsAppen via of mail naar.