Heb je interesse in techniek, ben je klantgericht en altijd op zoek naar oplossingen? Misschien word jij binnenkort wel lid van ons team!
Dit ga je doen
Binnen onze serviceafdeling zijn we voortdurend op zoek naar de meest efficiënte manieren om onze klanten van dienst te zijn. Als Servicedesk Medewerker, werkzaam op zowel de 1e als 2e lijn, speel je een cruciale rol in dit streven. Je staat klaar om uitstekende service en technische ondersteuning te bieden. Of het nu gaat om vragen of problemen die binnenkomen via telefoon, e-mail of onze website, je handelt ze zo zelfstandig mogelijk af. Deze vragen kunnen variëren van technische storingen tot vragen over bestellingen en klachten over onze service. Hier zijn je voornaamste verantwoordelijkheden:
- Als Servicedesk Medewerker neem je serviceverzoeken aan van klanten en partners van Qdoc via telefoon, e-mail en de website
- Je legt alle serviceverzoeken vast in ons systeem
- Door de juiste vragen te stellen aan de klant, analyseer je het verzoek om zo de oorzaak te achterhalen en de aard van het verzoek te beoordelen
- Je streeft ernaar om de vraag van de klant zelfstandig op te lossen, met als doel om zoveel mogelijk serviceverzoeken direct in de 1e lijn af te handelen
- Je beoordeelt of het verzoek uiteindelijk moet worden doorgegeven aan de afdeling Planning, zodat een Field Service Engineer kan worden ingepland
Dit krijg jij
- Salarisindicatie vanaf € 2300 bruto - € 2700 op basis van kennis en ervaring
- Een informele werkomgeving met een team van enthousiaste collega's in een dynamische en groeiende organisatie
- Talrijke opleidingsmogelijkheden en trainingen gericht op persoonlijke ontwikkeling
- De kans om initiatief te nemen binnen je eigen functie, met veel vrijheid, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
- Voorzieningen zoals vers fruit en hoogwaardige koffie
- Twee keer per week een verzorgde lunch
- Elke laatste maandag van de maand wordt de lunch verzorgd door een foodtruck
- Wekelijks een gezellige VrijMiBO om de week af te sluiten
- Jaarlijks ontvangt elk team een budget voor leuke uitjes
Dit ben jij
- MBO-werk- en denkniveau verkregen door opleiding en/of ervaring op IT-gebied
- 0-5 jaar werkervaring op een servicedesk, bij voorkeur in de IT
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Ruime affiniteit met techniek
- Sterk in klant- en servicegerichtheid
- Beschikt over doorzettingsvermogen en kan goed presteren onder druk
- Een probleemoplosser
Hier ga je werken
Wij zijn een toonaangevende IT-partij voor ondernemers, die met slimme IT-oplossingen zorgt dat ondernemers altijd veilig online kunnen werken. Met ons hoofdkantoor nabij Eindhoven Airport en vestigingen in Breda en Boxtel, werken we samen met een team van 60 enthousiaste professionals om onze klanten klaar te stomen voor de toekomst. Onze organisatie kenmerkt zich door haar dynamiek, ambitie en klantgerichtheid, waarin iedereen elkaar kent en gewaardeerd wordt.
Interesse?
- INTERESSE in deze vacature?
Neem contact op met mij, en kunnen we eventueel meer passende vacatures voor je vinden!
Marloes Dijkers Werktalent Breda Tel: