Over Flagship: Flagship Amsterdam is een jonge, snelgroeiende rederij in het hart van Amsterdam.
We bieden zowel publieke rond- als privévaarten aan op onze prachtige open sloepen en klassieke salonboten.
Wat in 2017 begon met drie boten, is inmiddels uitgegroeid tot meer dan 60 boten, en we blijven uitbreiden! Jaarlijks verwelkomen we gasten uit meer dan 55 verschillende landen, en we varen het hele jaar door.
Dit doen we met een jong en ambitieus team van meer dan 400 (seizoensgebonden) medewerkers.
Flagship Amsterdam bestaat tegenwoordig uit negen verschillende entiteiten, zoals Voyage Amsterdam en Captain Jack.
Deze entiteiten bieden elk een uniek product aan en bedienen specifieke doelgroepen.
We hebben een echte groeimindset en zijn voortdurend op zoek naar nieuwe kansen om onze positie in de markt verder te versterken.
Wat ga je doen? Als Interim Salarisadministrateur / Payroll Officer bij Flagship Amsterdam ben je verantwoordelijk voor alle administratieve taken met betrekking tot salarisverwerking binnen een dynamische omgeving.
Dit biedt een uitdagende kans om deel uit te maken van een ambitieus bedrijf.
De salarisadministrateur zal (tijdelijk) de verloning doen voor 3 entiteiten, Flagship Amsterdam, Rederij Aemstelland en Captain Jack totdat we de juiste fit hebben gevonden op langere termijn.
Het betreft een zelfstandige functie waarbij je samenwerkt met twee hr-medewerkers (contractbeheer en hr-support).
In de huidige fase van het bedrijf werken we hard aan het schaalbaar maken en automatiseren van veel processen.
De ideale kandidaat vindt het leuk om binnen een jong team te werken en is enthousiast over het optimaliseren van processen binnen NMBRS.
Ook is hij/zij bereid om suggesties te doen voor aanpassingen in de huidige bedrijfsvoering om de salarisadministratie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Verantwoordelijkheden: Zorgdragen voor een tijdige en correcte maandverloning (ongeveer 500-600 loonstrookjes in de zomer en 400 in de winter), verdeeld over twee verloningen namelijk voor oproepkrachten en vaste uren.
Bewaken van de deadlines voor salarisruns en collega's aansturen om tijdig benodigde informatie aan te leveren; Uitvoeren van controle op het urenregistratiesysteem; Controleren en beoordelen van mutaties in NMBRS, zoals nieuwe medewerker, uitdiensttredingen, loonheffingformulieren en declaraties; Het optimaliseren van processen en protocollenen het informeren van de medewerkers; Voorbereiden en inlezen van Excel-sheets met verschillende soorten data; Tijdig invullen en versturen van binnengekomen informatieverzoeken en het doorvoeren van loonbeslagen; Fungeren als vraagbaak voor collega's met betrekking tot salaris(systeem)gerelateerde vragen; Meedenken over en uitvoeren van procesverbeteringen/automatiseringen; Wat we aanbieden: Een opdracht van 2-3 maanden met mogelijkheid tot verlenging; 16 tot 24 uur per week; Flexibele starttijden en mogelijkheid om 1 dag vanaf thuis te werken.
Centraal gelegen kantoor op circa 15 minuten lopen van Centraal Station; De kans om te werken bij een award-winnend bedrijf, '#1 in de Top Overall Experiences in the world' van Tripadvisor; Een informele maar professionele en internationale omgeving met ambitieuze collega's; Functievereisten: Circa 3-5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol; Kennis van Excel; Kennis van NMBRS is een pre; Goed oog voor detail; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Theoretische en/of praktische kennis van de financiële en de fiscale wet- en regelgeving; Ervaring met het opschalen en automatiseren van de salarisadministratie.
#J-18808-Ljbffr
Advertentie
Interim Salarisadministrateur / Payroll Officer, Amsterdam
Free
Interim Salarisadministrateur / Payroll Officer, Amsterdam
Netherlands, Noord-Holland, Amsterdam,
Gewijzigd January 17, 2025
Omschrijving
Details van de baan
⇐ Vorige baan |
Volgende baan ⇒ |