Bij Canenco draait alles om onze missie "Make Kids Happy", en jij kunt daar als administratief medewerker Finance aan bijdragen! Wij zijn een energieke, internationale ontwikkelaar van cosmetica, schrijfwaren en hobbyartikelen voor kids, gevestigd in een prachtig pand aan ’t IJ in Amsterdam. Werk jij nauwkeurig en steek je graag de handen uit de mouwen? Dan maken we graag kennis met je!
Waar ben je verantwoordelijk voor?
Stel je voor: een dynamische werkomgeving waarin jij als nieuwe collega een cruciale rol speelt in het soepel laten verlopen van de financiële administratie. Geen dag is hetzelfde, en samen met de business controller en de manager operations zorg jij ervoor dat alle cijfers kloppen en de administratie op rolletjes loopt. Jullie vormen een hecht team dat het fundament legt voor de verdere groei van Canenco.
Wanneer een nieuwe inkoopfactuur binnenkomt, ben jij degene die ervoor zorgt dat deze correct wordt verwerkt. Je houdt overzicht op de voorraadmutaties en signaleert afwijkingen voordat ze een probleem worden. Aan het einde van de maand ondersteun je de business controller om de maandafsluiting zorgvuldig te laten verlopen, en wanneer er een audit op de planning staat, ben jij degene die zorgt dat alle gegevens piekfijn in orde zijn. Daarnaast houd je een scherp oog op de debiteuren, zodat facturen op tijd worden betaald.
Jouw werk gaat verder dan alleen cijfers. Jij helpt mee met het opstellen van interne financiële rapportages, waardoor collega’s de juiste inzichten krijgen om strategische beslissingen te nemen. En of het nu gaat om een ad-hoc administratieve taak of een uitdagend financieel vraagstuk: jij bent er om te ondersteunen, signaleren en verbeteren.
We stellen je graag voor aan onze finance collega’s:
Jennifer; Gedreven, enthousiast en altijd in voor een praatje - Jennifer werkt hard, houdt van een goede uitdaging en weet de balans te vinden tussen serieuze focus en een flinke dosis gezelligheid. Of het nu om cijfers, deadlines of samen lunchen gaat: Jennifer is erbij en maakt er (letterlijk en figuurlijk) werk van!
Stephanie; Laat je niet misleiden door haar kalme uitstraling - achter die zorgvuldige werkwijze schuilt iemand met een scherp oog voor detail en een oprechte interesse in de mens achter de professional. Ze vraagt altijd hoe het met je gaat en weet als geen ander structuur aan te brengen in chaos. Een rots in de branding én de collega die je nodig hebt als je even vastloopt.
Wie ben jij?
Om echt impact te maken in deze rol, is het belangrijk dat je financiële en administratieve processen snel doorgrondt en secuur te werk gaat. Je weet hoe je structuur aanbrengt in je werkzaamheden en houdt overzicht, zelfs wanneer er meerdere taken tegelijk op je bord liggen. Misschien ben je iemand die graag puzzels oplost, je ziet verbanden, merkt fouten op voordat ze problemen worden en weet hoe je processen efficiënter kunt maken. Je leert snel, stelt vragen waar nodig en grijpt kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast heb je:
- Mbo+ werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
- Goede kennis van Excel;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, en je kunt je goed redden in het Engels.
Wat heeft Canenco te bieden?
Bij Canenco werk je in een inspirerende omgeving waar geen dag hetzelfde is. Jij krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om mee te bouwen aan een bedrijf dat continu innoveert en groeit. Samen met collega’s uit verschillende teams zorg je ervoor dat onze missie elke dag wordt waargemaakt. Ons kantoor aan ’t IJ in Amsterdam is niet alleen een geweldige werkplek, maar ook dé plek voor gezellige lunches, borrels en (verrassend fanatieke) pingpongwedstrijden. Maar je wil vast ook graag weten wat onze arbeidsvoorwaarden zijn:
- We bieden een contract voor bepaalde tijd (12 maanden) met de intentie om dit te verlengen als de samenwerking van beide kanten bevalt;
- Een 4 daagse werkweek van 24-32 uur met flexibele indeling van je uren (bijvoorbeeld 4 dagen van 6 uur);
- Marktconform salaris;
- Vakantiegeld;
- Reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
- Je bouwt bij ons extra pensioen op zonder dat het je iets kost: wij betalen de premie ter hoogte van 4% van je pensioendragend salaris. Daarnaast nemen we ook de volledige premie voor het nabestaandenpensioen en de WIA-aanvullingsverzekering voor onze rekening.
Bij Canenco draait het niet alleen om hard werken, maar ook om plezier en groei. We investeren in jouw ontwikkeling met een professioneel opleidingsbudget. Hybride werken is mogelijk, maar omdat samenwerking en teamgevoel belangrijk voor ons zijn, willen we graag dat je minimaal drie dagen per week op kantoor bent. Zo combineren we het beste van beide werelden!
Canenco’s motto is: ‘Make Kids Happy’, wil jij daar ook je steentje aan bijdragen? Reageer dan op deze vacature door een mail met je CV te sturen aan onze Recruiter Kim Hooijmans (kim@canenco.nl). Wil je eerst meer weten? Aarzel niet om een berichtje te sturen via Whats App of even te bellen naar 06-30182981.
Over ons
Al 42 jaar is Canenco een creatieve en innovatieve ontwikkelaar van cosmetica, schrijfwaren en hobbyartikelen voor kids. We beheersen het hele proces van A tot Z - van productontwikkeling tot distributie - en blijven altijd op de hoogte van de nieuwste trends. Onze producten ontwerpen we zelf, terwijl de productie wordt uitbesteed aan vertrouwde partners in China. De artikelen worden onder eigen merken geproduceerd, maar ook als private label voor onze klanten. De meest geweldige licenties vallen binnen ons portfolio bijvoorbeeld: Disney, Marvel, Paw Patrol, Gabby’s Dollhouse. Europa is onze grootste afzetmarkt, met klanten als Intertoys, Zeeman, Kruidvat en Action in Nederland. Ons assortiment is continu in ontwikkeling en wordt wereldwijd in zo’n 40 landen verkocht. In nauwe samenwerking met onze partners en distributeurs brengen we producten op de markt die kinderen blij maken!