Introductie Ben je op zoek naar een veelzijdige rol waarin jij jouw hypothekenkennis kunt uitbreiden? Als Senior Medewerker Contact Center heb jij een essentiële rol waarin jij direct in contact bent met consumenten, intermediairs en geldgevers. Wie zijn wij?Wie is Stater eigenlijk? Wellicht heb je nog nooit van ons gehoord, dus wij leggen je graag uit wat we doen. Binnen Stater ontwikkelen en leveren wij hypothecaire diensten en platformen voor externe geldgevers. Met onze producten en diensten beheren wij 60% van de hypotheken in Nederland. Werken bij ons is dus werken bij een organisatie die midden in de maatschappij staat met producten die veel Nederlandse gezinnen (indirect) raken. Onze klanten zijn o.a. grote Nederlandse banken en andere geldverstrekkers. Wat ga je doen? Als Senior Medewerker bij het Contact Center van Stater in Amersfoort coördineer je de afhandeling van alle inkomende en uitgaande vragen van consumenten, geldgevers en tussenpersonen via de e-mail en telefoon. Je zorgt voor de coaching en begeleiding en de verdere opleiding van een hecht contact center team van circa 40 collega’s. Verder maak je planningen, bepaal je de prioriteiten en verdeel je de werkzaamheden onder aansturing van de Teamleider. Het toezien op de voortgang en controleren van werk op kwantiteit en kwaliteit onder aansturing van de teamleider valt onder jouw verantwoordelijkheid. Evenals het uitvoeren van lijncontroles in het kader van ISEA 3402 en het opstellen van de concept Staterscoop ter beoordeling door het management. Als Senior Medewerker Contact Center monitor en coördineer jij het telefoonverkeer en andere voorkomende werkstromen. Je draagt bij aan het realiseren van de KPI’s, scores en bereikbaarheid van de organisatie. Je zorgt ervoor dat het primaire proces: de bereikbaarheid voor onze klanten, altijd optimaal geregeld is! Dit doe je door capaciteitsmanagement toe te passen, waarbij je over- en ondercapaciteit signaleert en hiernaar handelt. Knelpunten heb jij feilloos door en geef jij pro actief door. Je komt met verbetervoorstellen om het proces te optimaliseren. Daarnaast vult jouw agenda zich met: Realiseren van een optimale inzet en planning op basis van de forecast. Werkprocessen uitvoeren en optimaliseren. Analyses uitvoeren voor de korte, middellange termijn en data op basis daarvan voorspel je bijvoorbeeld hoeveel klanten contact opnemen, waar piekbelastingen zijn en wat dit betekent voor de workload en capaciteitsbehoefte. Coachen en ontwikkelen van medewerkers op gebied van kwaliteit Management)rapportages opstellen en ontwikkelen Opstellen en afstemmen van voorspellingen en scenario’s voor personeelsbezetting en continu matchen van benodigde capaciteit met beschikbare medewerkers. Naar wie zijn wij op zoek? Je bent een pro actieve persoonlijkheid die klant-, oplossings- en resultaatgericht werkt en verantwoordelijkheid durft te nemen. Je bent flexibel, een goede teamspeler en je beschikt over overredingskracht. Jij bent sterk in het plannen en organiseren. Problemen oplossen is jouw tweede natuur en kwaliteit staat bij jou hoog in het vaandel. Met jouw analytisch vermogen zorg jij voor goede rapportages en zorg jij voor de juiste informatie die nodig is om het contactverkeer optimaal te laten verlopen. Mocht je willen solliciteren dan beschik je in ieder geval over HBO werk- en denkniveau en werkervaring op het gebied van WFM binnen een call center omgeving is een pré. En verder heb je: Een WFT basis diploma en/of je WFT Hypothecair Krediet diploma of ben je bereidt deze te halen Uitgebreide kennis van planningstools, telefoniesystemen Ervaring met individuele coaching Sterk ontwikkeld analytisch vermogen en cijfermatig inzicht Goede advies-en communicatieve vaardigheden Klantgerichte houding en een flexibele instelling Wat bieden we je aan? Het begint natuurlijk met een uitdagende functie en een werkomgeving waarin je je thuis voelt, maar de andere arbeidsvoorwaarden zijn natuurlijk ook belangrijk. Hier volgt een opsomming van een aantal van onze arbeidsvoorwaarden: Een organisatie waarin jij centraal staat met maximale aandacht voor je ontwikkeling. Ons Stater Learning Center biedt je de ruimte, op onze kosten, om persoonlijk en professioneel sterker te worden. Interne doorgroei stimuleren en faciliteren wij; Ons salaris bestaat uit twee componenten. Naast een bruto maandsalaris tussen €3863,82 – €4256,81 (schaal 19) bieden wij een flexibel inzetbaar budget van 18%. Waar zet jij dit budget voor in? Geniet je van extra vakantiedagen, laat je dit liever uitbetalen of kies je een andere optie?; NS Business card of een reiskostenvergoeding; Hybride werken is bij ons heel normaal. Om dat mogelijk te maken, bieden we je een goede thuiswerkvergoeding en een thuiswerkplek; Profiteer van onze aantrekkelijke collectiviteitskortingen op bijvoorbeeld je zorgverzekering en woonverzekeringen – extra zekerheid met een mooie korting!Een goede pensioenregeling, we vinden het belangrijk dat je later blijft profiteren van je inspanningen bij ons. Interesse?Mogen we jou verwelkomen als nieuwe collega en past deze functie bij jouw groeiambitie? Onze recruiter Esmée Nuus (esmee.nuus@stater.nl) komt graag met je in contact!Werkzaam bij een bemiddelingsbureau?Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld, wij werken niet met partijen en zijn niet geïnteresseerd in andere manieren van samenwerken.
Senior Medwerker Contact Center, Amersfoort
4,257 €
Senior Medwerker Contact Center, Amersfoort
Netherlands, Utrecht, Amersfoort,
Gewijzigd May 25, 2025
Omschrijving
Details van de baan
⇐ Vorige baan |
Volgende baan ⇒ |
Advertentie