Wil je niet je tijd verdoen met een bijbaan waar je bijna niks leert? Dan is het tijd voor een baan als sales representative bij Pepperminds en je zult zien dat je skills opdoet waar je de rest van je leven iets aan hebt. Geen ervaring? Samen met de leukste collega’s werk je door het hele land om face2face ambassadeurs te werven voor merken zoals het Rode Kruis, UNICEF, KWF Kankerbestrijding, Staatsloterij, Artsen Zonder Grenzen en nog veel meer. Iemand die leergierig is en graag nieuwe skills wil leren
Minimaal 1 dag per week beschikbaar
Er is geen minimale opleiding vereist
Minimaal 17 jaar oud
Een goed startsalaris én prestatiebonussen – gemiddeld verdient een sales representative bij Pepperminds na de onboarding van 10 werkdagen €130,- per dag en dagrecords van €250,- zijn zeker niet uitzonderlijk!
Opleiding- en trainingsprogramma’s van onze eigen Pepper Academy
Sales is our playground en hierdoor leer jij elke dag weer je eigen succes te creëren.
Bijbaan Verkoop, Haarlem
130 €
Bijbaan Verkoop, Haarlem
Netherlands, Noord-Holland, Haarlem,
Gewijzigd June 28, 2025
Omschrijving
Details van de baan
⇐ Vorige baan |
Volgende baan ⇒ |
Advertentie
Stuur CV
130 € / dagelijks
Werkgever info

Pepperminds is het best converterende marketingbureau van Nederland. Per jaar werven wij bij elkaar 300.000 abonnementen, lidmaatschappen, donateurs, leads en verkooptransacties. Daarnaast bereiken wij via onze werving- en promotieprojecten 10 miljoen consumenten per jaar.
Dit doen wij met mensen en voor mensen. Langs de deur, op straat, op de winkelvloer, op evenementen en beurzen. Maar ook via telemarketing, online en door middel van cross mediale wervingsconcepten. Altijd met een goed gesprek als uitgangspunt.
De afgelopen 12 jaren hebben wij met diverse opdrachtgevers samengewerkt. Variërend van omroepen, loterijen, financiële dienstverleners en charitatieve instellingen.
Specialties
Telemarketing,
Direct Dialogue,
Face to face Sales,
Door 2 Door Sales,
Leadgeneration,
Promotie & Activatie,
Roadshows,
Evenementen werving,
Fieldmarketing